Thursday, February 23, 2012

22. Namiastka wolności


Szelest kartek
Jak skrzydła ptaków poderwanych do lotu
Odbija się echem w głębinach mej duszy.


Atramentowe słowa
Niczym rubinowe krople krwi naznaczające piasek
Wsiąkają w delikatny papier.







Nie było mnie długo.
Przez dwa tygodnie czerpałam garściami z życia, śmiałam się do bólu brzucha, uwolniłam umysł od zmartwień i niczego nie żałowałam. Przez czternaście dni odżyłam i poczułam namiastkę wolności. Przez ten czas zrozumiałam w końcu, do czego dążę i dla czego cierpię.





Yes, you're right. There is no place for tears, nor for sadness. The only way to achieve the target is to become strong. We both know I am weak... but the vision of being togther in the nearest future makes me more powerful every day. Just wait for me a little bit longer.



I will be strong for you.


For us.



No comments:

Post a Comment