Saturday, February 25, 2012

23. Jestem chora.



Jestem chora.




W końcu i mnie dopadła grypa. Jednak lepiej, że teraz, niż w czasie nowego semestru.


Noce są ciężkie. Wysoka temperatura powoduje, że w mojej głowie tworzą się przedziwne wizje, złudzenia, czas wychodzi ze swoich ram i rzeczywistość zdaje się na mnie zwalać, przygniatać...




Lecz potem jest dzień, brat przynosi mi gorącą herbatę, mama szykuje posiłki i podaje leki, kot wygrzewa mi nogi i mruczy rozkosznie. Radio cicho gra w kącie, a ja całkowicie zatracam się w czytaniu Eragona. Muszę przyznać, że jest to książka niezmiernie ciekawa i trudna zarazem, bo napisana dla starszej młodzieży, więc zdarzają się słowa i zwroty, których nie rozumiem. Ale słownik obok, pomaga mi rozwiać wszelkie wątpliwości.















"Think about it: you can communicate with any sentient being, though the contact may not be very clear. You could spend te entire day listening to a bird's thoughts or understanding how an earthworm feels during  rainstorm. But I've never found birds very interesting. I suggest starting with a cat; they have unusual personalities."

~ Christopher Paolini Eragon



No comments:

Post a Comment